niedziela, 13 marca 2011

Ogłoszenia parafialne ;)

Jak pewnie już zauważyłyście moja ciągła, nierówna walka z szablonami bloga trwa :)

Nie wiem, który już raz zmieniam szatę bloga, ale nie znając się niestety ani odrobinę na html'u, zmuszona jestem bazować na gotowych wzorach, które szczerze mówiąc pozostawiają sporo do życzenia i ciągle nie jestem zadowolona z efektu.
Chciałabym, żeby blog stał się bardziej atrakcyjny wizualnie i bardziej przejrzysty, staram się również dodać kilka gadżetów :)

Kończę przygotowywanie kilku postów, zarówno 'kolorowych', jak i 'mazidłowych', więc mam nadzieję, że lada moment uda mi się wrzucić je na bloga.

Tymczasem życzę Wam pięknego i udanego dnia, mam nadzieję, że wszędzie ta niedziela jest tak słoneczna i spacerowa :)

pozdrawiam,
m.m.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...