czwartek, 17 marca 2011

Jak to nie zachwyca, jak zachwyca - czyli o MAC Wonder Woman, oraz Viva Glam Gaga 2

Dzisiejsza wizyta w MAC'u utwierdziła mnie w 100% w tym, że Wonder Woman jest kolekcją bez której przeżyję. Byłam do niej sceptycznie nastawiona już od momentu, kiedy zobaczyłam zdjęcia, dlatego nie gnałam do MAC'a w dniu jej wprowadzenia. Dzisiaj obejrzałam ją na spokojnie i jestem pewna - nie moja bajka, nie moje kolory. Zachwycił mnie Tartan Tale, rzucił na kolana ChamPale, podobała bardzo Peacocky, a w WW nie znajduję nic dla siebie. Bez żalu - pass ;P


Zachwyciła mnie natomiast nowa Viva Glam, zarówno pomadka, jak i błyszczyk, pomadka Sheen Supreme w najjaśniejszym odcieniu Supremely Confident oraz nowy kremowy róż w odcieniu Brit Wit. Dzisiaj skusiłam się jedynie na błyszczyk Viva Glam, natomiast mam nadzieję, że może niebawem dołączy do niego reszta :)




Generalnie mając fioła na punkcie cieni do powiek i bardzo intensywnego makijażu oka, stronię raczej od pomadek i błyszczyków. Nie przepadam za kolorem na ustach, sama czuję się w nim dziwnie i raczej go unikam. Ciężko jest mi też znaleźć idealnie 'nagi' odcień, który nie będzie zbyt różowy, ani zbyt biały, nie będzie odcinał się od twarzy i nie będzie wyglądał tandetnie. A kolory nowej Viva Glam są dla mnie po prostu idealne. Są bezbłędnie wyważone, mają dokładnie idealnie nagi odcień. Przy tym błyszczyk nie skleja ust, jest trochę wyczuwalny, ale podejrzewam, że to bardziej kwestia mojego braku przyzwyczajenia do noszenia błyszczyków czy pomadek, niż samego produktu. Bardzo zaskoczyło mnie jego pozytywne działanie na usta. Wargi są po nim bardzo delikatne, gładkie i miękkie, jakby odżywione. Na pewno nie wysusza ust, jak wiele tego typu produktów, co jeszcze bardziej mnie do nich zniechęca.
Na pewno sporym mankamentem dla mnie jest zapach tego produktu. Jest ciężki i waniliowy, a ja średnio przepadam za takimi zapachami. Ale jeśli ktoś lubi, nie powinien mieć problemu.



Błyszczyk ma kolor delikatnego piaskowego beżu. Piękny jest również cały makijaż promujący kolekcję Viva Glam.

Oczywiście cały dochód ze sprzedaży pomadek i błyszczyków Viva Glam Gaga 2 zasili konto MAC Aids Fund.

m.m.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...