niedziela, 13 marca 2011

Faza testowa - Balneum Intensiv, Bioderma oraz odżywka do paznokci Sally Hansen Nail Protex

Postanowiłam wprowadzić coś w rodzaju nowego działu na blogu - postaram się w Fazie Testowej pisać o wszystkich nowych produktach, które ktoś mi polecił, których potrzebowałam, bądź też które mnie zainteresowały i na których zakup się zdecydowałam. Przedstawię obietnice producenta, zdjęcia. Po pewnym czasie, kiedy okaże się już czy były to produkty trafione, czy też zwykłe buble - mam nadzieję, że takich nie będzie ;) - zamieszczę na blogu pełną recenzję.





Na pierwszy ogień dwa kremy Balneum oraz Bioderma Sebium Hydra. Pierwszy to krem do skóry suchej oraz bardzo suchej. Jest on wg. producenta opracowany specjalnie do łagodzenia objawów skóry suchej oraz do regeneracji naturalnej bariery skóry. Kupiłam go, bo szczerze mówiąc jestem już absolutnie zrezygnowana i załamana stanem mojej skóry. W następnym poście a propos pielęgnacji napiszę dokładnie w czym rzecz.
Dodatkowo w aktualnej promocji w sieci Super-Pharm robiąc zakupy za min. 25PLN krem Sebium Hydra można kupić za 10PLN zamiast chyba 55zł.
Krem Biodermy to produkt nawilżający do cery tłustej i skłonnej do trądziku. Podobno działa również łagodząco na skórę osłabioną, wysuszoną, czy podrażnioną na skutek kuracji przeciwtrądzikowej.
Zamierzam stosować obydwa kremy zamiennie - dzień - noc. Może w końcu znajdę ideał...





Kolejnej próbie zamierzam poddać odżywkę Sally Hansen Nail Protex. Mam niestety bardzo zniszczone paznokcie, zawiódł mnie nawet bestseller Alessandro. Nie wiem, po jakim czasie mogę spodziewać się efektów, ale myślę, że za ca. 2 - 3 tygodnie powinna być widoczna chociaż minimalna poprawa. 



m.m.

 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...