czwartek, 18 listopada 2010

tytułem wstępu

No to startujemy :)
może najpierw kilka słów o mnie - odkąd pamiętam byłam absolutnie uzależniona od makijażu, kosmetyków i całej  sfery 'beauty', moje bazowe wykształcenie niejako z urzędu wiąże mnie z estetyką i sztuką, natomiast wiedzę na tematy związane z urodą i pięknem cały czas pogłębiam. na bieżąco śledzę nowości kosmetyczne i trendy. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem założenia własnego bloga urodowego. Przymierzałam się do tego już kilka razy, ale wciąż nie byłam pewna czy podołam. Bardzo chciałabym stworzyć coś, co zarówno pod względem merytorycznym, jak i estetycznym będzie naprawdę dobre. chciałabym, by ten blog był dla Was źródłem informacji na temat nowych kolekcji i trendów, by zamieszczane na nim zdjęcia czy face-charty były dla Was inspiracją, chciałabym móc przybliżyć Wam kosmetyki, które sprawdziłam na własnej skórze, ale przede wszystkim chciałabym dzielić się z Wami tym, co dla mnie w makijażu najważniejsze - pięknem - codziennym i tym wyjątkowym. 
MM

A teraz coś o mnie..
Moja przygoda z make upem nie zaczęła się wprost i nie była zaplanowana. Po ukończeniu studiów (zupełnie nie związanych z tematem) odezwała się we mnie potrzeba obcowania z Pięknem.Ta niespełniona potrzeba tkwiła we mnie od zawsze, czekała jedynie na odkrycie i zrozumienie. Od tej pory wciąż próbuję zaspokoić tą ogromną i niewyrażoną potrzebą Piękna.
Makijaż dla mnie to coś więcej niż tylko codzienny (lub jak dla niektórych odświętny ) proceder. Makijaż to sztuka, którą tworzy się za pomocą odpowiednich narzędzi i te właśnie narzędzia będziemy Wam przybliżać na tym blogu.
AJ

Na tym blogu chciałybyśmy zamieszczać również ciekawe historie ludzi, marek, produktów; a w przyszłości może nawet własne projekty i sesje. wiążemy z tym miejscem duże nadzieje i mamy mnóstwo pomysłów na przyszłość :)
Enjoy !



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...